sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

I heart Ebay

Ostelin joku aika sitten ebaystä kaikenlaista ja ne on nyt saapunu! Aattelin esitellä mun ostoksia tässä postauksessa. Mä oon ihan totaalisesti rakastunu tohon ebayhin, koska sieltä löytyy järjettömät määrät kaikkea ja tosi tosi tosi halvalla. Mä oon aika pihi vähäisten rahojeni suhteen, joten halvat hinnat sopii mulle paremmin kuin hyvin. Ei oo ollu mitään ongelmia pakettien kans, ainakaan vielä. Kaikki tilaukset on tullu, vaikka muutama viikko niissä kestääkin. Mutta tässä on nyt nää mun tän kertaset tilaukset!



Tää on tällanen kahen sormen ristisormus. Vanhan ja kuluneen tyylinen. Sormus on säädeltävä ja makso huikeet 0.80€.


Tää on tosi kiva pääkallosormus ja myös kahelle sormelle. Tässäki on antiikkinen tyyli. Tän hinta oli 3.50€.


Ostin myös tällasen rannekorun, missä on kiinni paljo erilaisia ketjuja ja muita härpäkkeitä. Tykkään pitää ranteis tosi paljo koruja. Tää makso 1.50€.


Kauan metsästin tällasta korvista, mistä roikkuu pelkästään ketjuja, eikä mitään ylimäärästä, ja ebaystähän sellasen sit löyty. Tän hinta oli 1.10€.


 Löysin myös tosi kivan pääkallopaidan. Tää on ihanan pehmonen ja sopivan löysä päällä, ei kumminkaan mikään kaapu. Tää on sivuista vähän pidempi kuin edestä ja takaa. Ihastuin totaalisesti tohon selkään, mikä on alas asti tollasta narua. Toivottavasti vaan kestää pitkään ilman, et kaikki narut katkeilee. Tällä paidalla oli hintaa 4.50€.

Sain siis näin paljo kaikkee alle 12€:lla! Normaaleista kaupoista edes tota pääkallopaitaa ei olis saanu sillä hinnalla. Näillä tuotteilla ei ollu mitään postikulujakaan. Oon niin happyhappyhappy! Pian lähtee varmaan uus tilaus ja laitan nekin ostokset tänne näkyviin :)

1 kommentti:

  1. Haha voi ei mä oon haaveillu tosta samasta topista Ebayssa. Onneks en oo tilannu sitä. :-) Ebay on kyllä aika koukuttava, oon nyt yrittäny etten kävis siellä tai kohta loppuu rahat!

    VastaaPoista