sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Flunssan parantelua, ystävien tapaamista ja maksan tuhoamista

Alkopas hyvin tää mun blogi, kun heti pitkä väli ennen seuraavaa postausta! Mutta oon ollu kipeenä nyt viikon ja jouduin ottamaan töistäki vapaata. Viikko 10 mulla oli lomaa ja senkin vietin hienosti sängyn pohjalla flunssassa. Tosin en kyl ihan kokonaan. Hirveesti oon loman aikana ollu baareissa, enkä yleensä harrasta sitä näin paljon. Loman alussa olin Vaasassa serkkujen luona ja lähettiin sit yöllä Fontanaan. Pakko mennä, kun kerrankin on mahollisuus näiden naisten kans viettää aikaa! Seuraavana päivänä fiilis ei ollu enää niin hyvä. Flunssa paheni oikein urakalla ja ääntäki tuli vähän huonosti. Mutta koska oli Sunnuntai ja loma, niin saatiin mut houkuteltua Hulluun Pulloon kahen euron päiville. Maanantaina ei tullu ääntä enää ollenkaan ja flunssaki tietysti paheni. Hauskaa oli, muttei todellakaan järkevää!


Viikolla yritinkin parannella itteeni tästä omituisesta taudista, mutta tää näyttää viihtyvän mussa vähän liiankin hyvin. Oon yrittäny "ahkerasti" lukea kirjotuksiin, mutta energiaa ei oo oikein löytyny. Perjantaina lähin Seinäjoelle kotiin ja meillä oli hyvän ystäväni Lauran kans suunnitelmis lähteä viihteelle, ku ei olla pitkään aikaan nähty. Flunssasta viis! Onneks oli jo parempi olo ja ääniki oli tullu takas, niin pääsi lähtemään. Oli ihanaa päivitellä kuulumiset.



Tän näkösenä olin sit olin liikkeellä Lauantaina, kun paras ystäväni Hanna pyysi mua lähtemään sen kans baariin tanssimaan, ku mekään ei olla moneen viikkoon nähty mun työssäoppimisen takia. Päätettiin olla ilta sivistyneesti ja lähettiin vaan tanssimaan ja pitämään selvinpäin hauskaa. Minä olin siis kuskina! Oli kyllä erikoista, mutta hauskaa. Silti voin sanoa, ettei enää kiitos tällasia putkia. Tänään oon vaan makoillu ja yrittäny vähän kertailla huomiseen äikän kirjotuksiin. Nyt eväiden tekoon ja nukkumaan, niin aivot toimii aamulla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti